mana satu pilihan anda?

Bak kata orang, diluah mati emak, ditelan mati bapak...

Soal jodoh sukar utk diramal, mungkin bagi kita dialah yang terbaik. Tapi lain plak pandangan keluarga. Susah klu camni...nak wat camne klu hati dah sayang kn..

Ni xde kena mengena pun ngan cikgu, sje je cikgu nak tanya pandangan korang, tiba2 je terfikir psl ni...

Pe yg korang nak wat klu family tolak habis habisan pilihan korang n de calon lain utk korang? Pe yg anda pilih?

  1. Ikut je kehendak keluarga, terima calon pilihan keluarga
  2. Pjuk keluarga korang, mana tau kot terima calon pilihan korang(klu rs bleh pjuk la)
  3. Kawen lari kat Siam ngan pilihan hati korang
  4. X trima 2,2 calon...cari calon laen


Hmmmm... pe agaknya tindakan korang klu korg dalam situasi cmtu....

5 comments:

  Unknown

September 8, 2009 at 2:20 AM

kalo aku la..
aku akn wat pilihan yg ke-4
bawak diri..
biar xde sape menang dlm situasi tu n bia mase yg menentukan..
btw, nice entry~! ;)
ade kne ngena dgn hidup skrg ke jidah...heeee..

  :: CiKgU ::

September 8, 2009 at 5:55 AM

billa zafira...

xde kn mngena pn.. sj nk tnye pndngan je..

lalalala....

  HaSinNunHa

September 8, 2009 at 10:04 AM

cikgu, klu saya, saya akan pilih pilihan yang 1st. tapi saya akan kenekan syarat!

syaratnya: pilihan parent mestilah pilihan saya! Boleh tak gitu? hihi...

P/s: u x cerita habis pasal message yang u hntr kt i haritu. I need the full story ok? huhu...

  :: CiKgU ::

September 8, 2009 at 2:25 PM

hasinnunha=hasnah,

br je nk ckap bgus sbb anak yg dgr ckap mak ayah.....upanya d srtakan syarat plak

klu syrt x d trima plak cmne....

p/s: cite penuh..no need la...kira dh full story la ari tu

  MaMie 4eVEa

September 12, 2009 at 1:34 PM

pilihan ke2....kerna even pilihan keluarga sudah semesti baik..tapi tak bermakna dapat masuk ngan jiwa n diri kita....